Selasa, 8 Februari 2011

Seperti yang dijanjikan..

Maafkan tuan tanah kedaung sebab bizi yang amat ececehh..okey selepas coti-coti seminggu raya kan..maka minggu ni baru nak start panaskan enjin bagai ni pun maseh belum boleh menarik nafas lega sebab masih banyak kerja yang belum setel..saya agak sibuk mengubahsuai ruang kerja aka workshop comel saya supaya lebih sistematik dan comel la skit selain kesana kemari mencari pasal ngan orang muahehehe..
so setelah semuanya hampir selesai so dengan itu saya nak tambah lagik sorang untuk pemenang hadiah saguhati taraaaa... kepada pemenang Azura Samsudin sile berikan butir-butir diri anda bagi membolehkan anda menerima 'sesuatu' huhu..
Yang lelain jangan sedih hati insyaallah ade rezeki bertemu lagi kita di giveaway yang akan datang..

5 ulasan:

nanakimie berkata...

tahniah pemenang:)

Izzatul Iman berkata...

oh....tambah 2 je lagi jadi la no me...huhu...

takpe la...

memang tak ade rezeki me kat sini...
tahniah kepada azura...

SyUhAdA berkata...

thniah kpd pemenang~!

deqlis berkata...

tahniah

azura samsuddin berkata...

eh, nombor 44 tu nombor zura lah... Alhamdulillah rezeki anak... hehehe tq sbb sudi wat saguhati ... nati zura emelkan butir2 diri yer...

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.