Isnin, 31 Januari 2011

Jeng..jengggg...jengggg...



Syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurnianya..maka saya masih diberi mandat untuk menyempurnakan urusan ini dengan lancor..maafkan saya tuan tanah kedaung kerana kalian harus menunggu dan sabar ajerrrlaaa hukss..sabar yea tawan-tawan mari kita lihat sapa yang kena..


pemenang pertama yang diundi untuk menang lantas menerima hadiah utama ialah.. manakala pemenang kedua yang bertuah untuk kali ini ialahhhh...



tapii...nanti dulu..tunggu nak gik mana tu,jangan marah-marah yea atau sumpah seranah dalam hati kalah menang adat pertandingan..disebabkan rezeki saya agak murah sempena hari raya yang bakal menjelang tiba ini(dan..dan)insyaaAllah doakan lagi rezeki saya akan bertambah murah ye tawan-tawan maybe akan ade hadiah saguhati nanti untuk tawan-tawan tungguuuuuu lepas raya nanti ekk..akhir kata


''pecah kaca pecah simen''


''sudah baca harap komen"


16 ulasan:

Myra Jay berkata...

Thniah buat semua pemenang.. :) Mj takde rezeki nak menang.. :)

Rapunzil Özil berkata...

ala, 94 x kena! xp r, next GA nak join lg.. :)

Hana Kirana berkata...

sikit lg ... no 32.. :) tahniah wat no 35...

Siti Aisyah Zulkafli berkata...

assalamualaikum...hehe

sy menang kan?..hehe..

tq pd cik puan nurul ye..hehe

excited!!...

♥♥LiSsA♥♥ berkata...

tahniah pada pmenang!!:)

shera haifa berkata...

tahniah

n4dh!3r4 berkata...

laa.. 35 ke? ingatkan 53.. hik3 =P

tiefazatie berkata...

wah...number ifa tue ek sis??
adaka ifa slh tgk..isk2..
tq so much sis!
lama ifa xbertuah kalu guna random nie...akhirnya..bertuah jg!tq2..so sgt suka hati nie..=)

sis..ifa kne email sis dulu ke sis email ifa ek..

tiefazatie berkata...

sis..ifa dah email sis..guna email sis yg kat hubungi sis tue yaa..

tq so much!

tiefazatie berkata...

sis...tq n3 utk sis..

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/02/alhamdullilahada-lagi-rezeki-ifa.html

tq so much!

Izzatul Iman berkata...

uhuhuhu....tak ade rezeki menang hadiah utama...tapi kalau dapat hadiah saguhati pun jadi laaa...

Amin... thanks... me no. 46...

azleen berkata...

tahniah kat tawan-tawan yek...

Ms sunsWeetz berkata...

tahniah sumer=)

cikpuanhady berkata...

tahniah buat ifa dan aisyah..

Tolong boleh :Jom Vote Zahra yang tengah syok tido

azura samsuddin berkata...

tahniah kpd yg bertuah, xde rezeki zura kali ni

Mrs. Asida berkata...

Tahniah kepada pemenang2.. :)

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.