Khamis, 17 Februari 2011

Hadiah sudah di pos

Hii semua lama tak jenguk sini nak bagitau hadiah peserta giveaway sudah selamat di pos dan diharapkan selamat juga sampai pada tuan punya nya..ye nanti sila check di peti surat dan pejabat pos yang berdekatan memasing..saya pos guna pos laju dan juga pos ekpress..
ini plak order aiskrim plushie daripada Izzatul Iman beliau siap attach gambar sampel nak buat rupa sebijik seperti yang dikehendaki..harap ini memenuhi piawaian yang ditetapkan yea..sebab saya pun buat mengikut kemampuan saya la..

sebelah belakang diletakkan nama puteri beliau..

aiskrim ni takleh dimakan tapi dipeluk di cium boleh la..
p/s: saya juga dah tambahkan sampel warna untuk plushie boleh klik kat tabs kat atas yang tertera ''pilihan warna''
saya sedang siapkan order yang lelain,kesabaran kalian menanti amatlah dihargai..

5 ulasan:

Mrs.Imran berkata...

tomeinya...sedap nya......

Karisma Izzah berkata...

Terima kasih...

nanti dah pos gitau ye...

syazariya(at)yahoo(dot)com

tiefazatie berkata...

sis!tq so much!bru smp td nie!
maaf ye.mybe n3 lambat sikit.
sb ifa g kl esok pg..
ada interview 23 nie..
doakan ifa berjaya sis..
tq so much!

azura samsuddin berkata...

zura dah terima dan dah wat entry utk Nurul.. suke sgt, thanx Nurul

tiefazatie berkata...

salam sis..nie n3 utk sis tue

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/02/serius-comel-gle-hadiah-daripada.html

maaf..xdpt nk tgl link awal..ifa bru dpt on9 nie..

tq so much sis!sgt cumil hadiah2 sis bg nie..=)

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.