Khamis, 24 Februari 2011

Semuanya Ain..

salam..tak tau nak letak tajuk apa huhu..disebabkan ni order daripada Ain Rahman..huhu saya perasan selain ramai kawan bernama Ain customer pun selalu gak bernama Ain hehehe.. ha..tengok ni semuanya nama ain,felt tissue pouch,felt coin purse juga handphone case..
sebelah belakangnya..

memandangkan Ain tak dela memberi spesifik tentang corak atau design dan menyerahkan kepada kreativiti saya je..maka saya mengikut rentak hati just potong kain tup-tup haha jadi bunga ni..oohh saya sangat sukeeee..


keychain nama dan keychain love..sori sangat yea gambar semuanya kurang baikkk..nak cepat masa amik gambar ni pun maklumla bukannya guna kamera ade hidung kan..huhuhu sape nak sponsor saya sebijik kamera ade hidung saya sudi 4 juta kali..hahaha



Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.