Isnin, 31 Januari 2011

Giveaway dah tamat dan pemenangnya..

Salam senin..mendung arini disusuli hujan renyai-renyai sedari semalam hujan tidak henti-henti membasahi bumi..ahh tak de sape pun nak dengar tentang hujan kan..korang semua tau memang semalam hujan so takyah bebel lelebih kan..bukannya semua orang suka pun kalo acik bercerita lelebih ye dakk..
ok nak gitau giveaway dah tamat dah pun..thanks kepada korang semua yang join giveaway,kepada yang rajin wat entri pepanjang pun thanks gak atas kerajinan korang acik sukooooo...
leh tengok senarai nama korang kat sebelah,kalo nampak cam tak teratur susunan nombornya jangan khuatir atau marah-marah lak..yang penting semua orang ada nombor memasing kan.sebab undian dibuat menggunakan khidmat random. org ye so tak kisahla tentang susunan nombor kat sebelah tu..
dan pemenangnya ialah jeng..jengg

encik panda...
hukhukhuk tengah pikir nak umumkan arini ke minggu depan ekk..sebab tak tau hari ni masih ade orang lagik tak bersiaran di alam maya ni atau memasing dah pulang beraya hukhuk..lalalalalalalal

12 ulasan:

NadiRah berkata...

nebes jer para contestant...hak3

Izzatul Iman berkata...

wat suspen jek...

me ade lagik nih...

kakngah berkata...

alamak!
betol2 suspen ah...

Hana Kirana berkata...

ku sangka betul2 panda yang dapat

cikanna berkata...

ingat la betul2 dah ada pemenang!!!

hehehe tipah tertipu upernya...

Myra Jay berkata...

Hehe, ingatkan dah ada pemenang td..
Takpe umumkan jela, yg pasti bercuti kaum Cina je.. hehee

eT berkata...

geget en.panda tu kang...huhu

Miss Mucuk ! berkata...

lorr..wt suspen je..hehe..

azleen berkata...

tak per. nak tau keputusan...sanggup tak balik kampung punyer...

Mama Zharfan berkata...

suspens tau :p

shera haifa berkata...

wuu..xsbr nk tahu bertuah ke x...

♥♥LiSsA♥♥ berkata...

suspens.suspens.

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.