Khamis, 8 Julai 2010

Untuk hari raya

Awalnya dah cerita pasal raya..memang kena awal supaya tidak kelam kabut nanti..bagi saya masa sebulan time Ramadhan tu amatlah sendat dan padat maksudnya biasanya kita sangat sibuk betul tak..so sempena lebaran tahun ini saya bercadang nak bagi duit raya bukan letak dalam sampul duit raya biasa tapi dalam felt purse coin yang tomel nih.. asalnya nak buat tuk si kecil saya..satu purse yang berzip sebab dia suka sangat nak main ngan barang barang saya yang berzip sebab dia suka buka pastu selongkar segala..nah..jadila tapi ni saya buat simple aja..
ni tuk si kecil saya..asalnya nak buat bentuk ketupat ke apa kat depannya tetiba malas pulak..huhu..


muat gak nak letak handphone saiz kecil dan nipis lerrr..handphone besar gedabak tak muat lerr


boleh letak sampul duit raya dalam ni huhu..yang ni saya buat tuk anak buah saya..



belah depannya saya letak simple wording namanya..saya tak tahu baju raya dia warna apa tapi boleh la sedondon kot huhu..ada lagi yang masih dalam proses menjahit yela anak buah saya bukan seorang..kalau nak bagi kena bagi semua lah kan..



3 ulasan:

nurul huda berkata...

smart jgk yg nie kak... huhu

Cik Puan Nurul berkata...

huda berminat ke..RM10 satu

nurul huda berkata...

mnat ar jgk... tp uda nk yg bsar skit leyh x akak..? sbb nk ltak hp skali... senang skit..

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.