Selasa, 13 Julai 2010

Aksesori kereta untuk kapel

Salam..kali ni saya nak tepek gambar aksesori yang boleh di gantung dalam kereta ala sangkut dekat cermin pandang belakang tuh(betul ke ni nama nya..ahh layannla) so ini tempahan daripada Tasha dia nak dua ketul bentuk hati ..asalnya nak photoshoot kat luar sangkutla kat pokok ke ape tapi saya segan plak nak jalan sorang-sorang takut kena ngorat haha..tolong jangan muntah hijau ya..yela sebab encik suami dan si kecil dah awal awal gik taman sampai hati tinggalkan saya suruh gik sendiri je..so takpela yea berposing tepi tingakap diruangan kerja saya je la..huhu ni belah depannya..yang pinki ni tuk Tasha sendiri..


belah belakangnya..


ni plak tuk buah hati beliau yang tercinta..ahaks kaler merah..merah itukan cinta..


sama gak belah belakang pon cenggini gak



harap Tasha suke la..ni jenis besar punya ye..biasanya saiz kecik je saya buat tuk car charm..





2 ulasan:

cik tasha berkata...

tq so much kak! really2 love it! sangat2 cantek ouhh.
happy shopping with u kak ;)

Amaryllis berkata...

camne nak tau rate harga...? nak beli tapi cane nak pilih ? takde kod item ke?

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.