Rabu, 19 Januari 2011

Hadiah untuk yang tersayang

Salam..agak bizi siapkan order tapi harus gak jengah belog kesayangan ramai ni..kali ni saya baru siapkan bekas pensil ataupun dalam bahase omputihnya pencil case.Ini sebenarnya hadiah untuk ibu mertuaku..yela tahun lepas beliau dah mintak buatkan untuknya,so insyaAllah saya akan hadiahkannya sempena harijadi beliau yang tak berapa lama lagi.. Saya anggap design ini eksklusif dan khas tuk beliau,sebabnya MIL ni tak kisah kaler apa pun so memandangkan penah belikan kain pasang tuknya dan MIL pilih kaler biru so saya rasa beliau ni suka kaler biru..sebab tudung yang digemarinya juga kaler biru.Walopun MIL ni bukan remaje mude belia tapi tak semestinya saya harus pilih kaler-kaler kusam yang tak ceria..so taraaa

sebelah depannya..so cutee hukhuk..harap MIL sukelaaa sebab saya memang suke sangattttt..
jeng..jeng belakangnya dua ekor rerama..sepatutnya saya letak button tu nama 'Noraini' tapi stok huruf I tak cukop lak maka jadila 'ANI'..lagi pun ramai yang panggilnya ANI berbanding nama penuh beliau..MIL saya ni mengajar bebudak sekolah rendah kat sekolah agama pepetang.


lebih cantik jika kelihatan begini...



lining dalamnya sengaja pilih corak yang sedondon..kaler ungu adelah kesukaan saya,zip juga kaler ungu..saiz pencil case kali ni tak sebesar order dari Atikah yang ni kira saiz medium.




ini plak order daripada adik schoolmate saya..mahu diberikan tuk teman-temannya gak.





Gigih gak la nak menyiapkannya memandangkan dia nak corak yang sama..seperti yang kalian ketahui saya sememangnya lebih gemar memberikan rekaan yang eksklusif dan khas tuk setiap customer tapi kalau udah permintaan customer nak yang sama gak saya cuba untuk turutkan jua selagi ianya tidak keterlaluan.






Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.