Jumaat, 6 Ogos 2010

Promosi sempena Syawal dan Harijadi

Salam..sengihnampakgigi sempena Aidilfitri yang jatuh pada bulan September dan bulan itu juga anaknda tercinta saya akan menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-2 maka saya bermurah hati tuk buat promosi bagi tempahan September yang berjumlah RM50 dan keatas kos penghantaran adalah percuma terhad bagi semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak sahaja..

Ikutkan bulan Ogos ini suami saya menyambut harijadinya,lepas tu anak pulak,kendian bulan oktober saya plak..hendak buat giveaway pun belum tentu sempat berikutan masa yang tidak begitu mengizinkan..tapi jangan risau saya akan cuba akan pastikan ianya berkesempatan hehe mana tau ade super duper giveaway..apakah..jeng..jeng

So order tuk bulan Ogos iaitu sebelum raya telah ditutup supaya saya dapat menumpukan kepada ibadah puasa serta menyiapkan order yang terdahulu..dan peringatan kepada mereka yang ade menghantar email untuk menempah tetapi belum jelaskan sebarang deposit sile jelaskan status order kalian supaya nanti tidak order kalians dipending lelama.

Tapi jangan risau order tuk bulan September hingga hujung tahun ini masih dibuka..
InsyaAllah akan ada 'sesuatu' yang menarik tuk kalians lagi nanti pada bulan-bulan akan datang..rajen-rajen la jenguk sini untuk mengetahuinya..jeng..jeng..
sekian mekaceh..

** Sile lihat disidebar tuk info terkini**

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.