Khamis, 19 Ogos 2010

Bergaya dihari raya

Raya dah tak lama semua orang pun dah sibuk wat persiapan ye tak..saya je yang masih tak smepat nak buat ape-ape hihi..oklah ni order daripada ex-opismate saya dulu..tuk anak-anak yang tercinta pakai hari raya nanti..kire nak melaram kat kampung nantila.. ni tuk Anis si adek..harap anis yang gebuss ni muat baju ni sebab sekarang anis takleh nak try pakai sebab tangannye patah dan bersimen siannn plak..harap cepat sembuh sebelum raya


tuk si abang Adib..kaler biru jadik pilihan


Harap dak tecik dua orang ni suke ngan tshirt nih,buleh la melaram raya nanti..kepada sesiapa yang berminat nak menempah tshirt felt applique ni kalo bimbang takut saiz tak sesuai ke buleh je beli sendiri tshirt dan pos kepada saya kalo nak saya yang belikan digalakkan sangat attach pic terbaru anak2 dan nyatakan beratnya sekali senang saya nak mengagak saiz yang sesuai..sayang bukan kalo baju dah cantek tapi tak muat plak..huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.