Khamis, 27 Mei 2010

Belajar sulam..


Saya sangat bizi je akhir-akhir nih padahal entah apa yang disibukkan sangat pon tak tahu ade je keje yang tak selesai..ujung minggu nih lagi la ramai plak kawan -kawan sekolah yang akan naik pelamin..hadiah tuk diorang pon lum sempat saya siapkan..
Saya minat sebenarnya dengan sulaman benang dan manik tapi belum lagi berkesempatan nak join kelas ke ape..ikutkan tahun lepas lagi saya dah daftar pon kelas sulaman cuma lum jelaskan payment je lagi tup-tup Encik Suami lak ada hal so tak leh nak jaga si kecil dirumah..
setakat belajar ikut tutorial kat internet dan buku rasanya tak cukup bagi saya..sebab kalau belajar depan cikgu tentu lagi mantop gitu..
Kalau tahun lepas dah terer wat sulaman bagai nih tentunya raya tahun nih lebih bermakna leh wat sulaman kat baju sendiri je..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright © Tecik Craft 2011 | All rights reserved | Blog Design by Krafty Palette.